logo-mini

آموزش نقاشی دیجیتال

برای اولین بار شما شاهد آموزش اصولی نقاشی دیجیتال هستید.پکیج پیش روی شما دارای توضیحات کامل و دقیق است.

در عین حال با الفبای نقاشی دیجیتال آشنا خواهید شد.برای آشنایی بیشتر با این آموزش، درس دوم را به صورت کاملا رایگان برای شما قرار داده شده است.با این آموزش شما بهتر با نحوه اجرای نقاشی دیجیتال آشنا می شوید.

پیشنهاد می شود تمرین درس دوم را انجام داده و در اینستاگرام: ayatnaderi یا تلگرام ayatcartoon  ارسال نمایید و از تخفیف ویژه برای خرید مجموعه بهره مند شوید.

ضمنا تخفیف ویژه ای برای اهالی هنر ،دانشجویان و هنرآموزان رشته های گرافیک-انیمیشن و تصویر سازی داریم.اینجا پیام بگذارید تا از تخفیفات لازم برخوردار ش

داستان این آموزش

در پکیج استثنایی شما با نقاشی دیجیتال آشنا خواهید شد .نقاشی دیجیتال هنر جدیدی برای ورود به حوزه تصویرسازی و انیمیشن و همچنین طراحی بازی های کامپیوتری است.

بعد از مشاهده این پکیج قادر خواهید بود …

بعد از آموزش کامل این مجموعه شما قادر هستید، فضا های تمرینی در هر آموزش را انجام و تجربه لازم برای فضاهای خیالی (ذهنی) و واقعی را خواهید داشت .

پیش نیازهای این آموزش

برای این آموزش ابتدا لازم است قلم نوری تهیه کنید و همچنین سیستم عامل خوبی برای کارهای گرافیکی داشته باشید.برای مشاوره رایگان و انتخاب بهترین قلم نوری اینجا پیام بگذارید.

همچنین لزوما هیچگونه دانش و مهارتی در طراحی و نقاشی لازمه این آموزش نیست.البته اگر در این زمینه فعالیتی داشته باشید ، طبعا مکمل خوبی برای مهارت و توانایی های شما خواهد بود.

 این دوره برای چه کسانی مناسب است

این مجموعه آموزش برای هنرآموزان و دانشجویان هنر به ویژه رشته های گرافیک ، تصویرسازی و انیمیشن بسیار ضروری ست و مکمل خوبی برای واحد های درسی و دانشگاهی می باشد.

آخرین به‌روزرسانی:

۱۶ خرداد ۹۹

19,900,000ریال

برای دانلود فایل‌های خریداری شده حتماً از نرم‌افزار IDM استفاده کنید:

مشخصات دوره

مدرس

آیت نادری

تعداد درس

10 درس

مدت کل دوره

20 ساعت

حجم فایل (ها)

هر فایل حدود 200مگابایت